AĞRI TAŞLIÇAY İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Öğretmen Ek Atama Duyurusu

Sözleşmeli Öğretmen Ek Atama Duyurusu
Sözleşmeli Öğretmen Ek Atama Duyurusu

ÖNEMLİ:

 İlçemize atanan öğretmenler, güvenlik soruşturmaları bittikten sonra evrakları ile birlikte müdürlüğümüze başvurarak göreve başlayacaklardır. Güvenlik soruşturmalarının sonuçlanma durumu Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğünün web sitesinden duyurulacaktır. Güvenlik soruşturmalarının tamamlanma tarihine / durumuna dair bilgi, Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğünün web sitesinden takip edilecektir. 

 

20/02/2023 tarihinde ilçemizde bulunan eğitim kurumlarına sözleşmeli öğretmen olarak atanan öğretmenlerin; güvenlik soruşturmaları bittikten sonra aşağıda belirtilen evraklarla birlikte müdürlüğümüze şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.

1 - Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği,

2 - Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,

3 - Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,

4. Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.), istenecektir.

5. Kimlik Fotokopisi.

6. Son altı ay içinde çekilmiş biyometrik fotoğraf (6 adet)

7. Güncel tarihli Adli Sicil Kaydı.

8. Askerlik durum belgesi

9. Mal bildirim formu  (İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzde temin edilecek)

10. Elektronik Başvuru Formu

11. Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmi yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,

12. Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü hastaneden (devlet veya özel)  alınacak olan sağlık kurulu raporu.

13. Askerde olan öğretmenlerin görev yeri belgesi alarak İlçe milli eğitim müdürlüğümüze dilekçe ile birlikte muhtemel terhis tarihini belirterek belgelerinin gönderilmesi. Terhis sonrası sahsen müdürlüğümüze müracaat etmeleri gerekmektedir.

14. Etik Sözleşme Belgesi (İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüzde temin edilecek)

Hürriyet Mahallesi M.Akif Ersoy Caddesi Taşlıçay/AĞRI - 0472 551 24 57

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.